REGULAMIN KONKURSU PN. „Dni z marką GLISS”

(dalej: Regulamin)

 

PODSTAWOWE ZASADY

A. W konkursie nagrodzimy uczestników, którzy udzielą najciekawszej, najbardziej oryginalnej i kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe „Której cechy Gliss Protein+ potrzebujesz i w jakiej sytuacji?”

B. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w dniach od 26 czerwca 2020 r. do 3 lipca 2020 r.

C. Konkurs przeprowadzany jest za pośrednictwem oficjalnego profilu Superpharm Polska na Instagramie. Odpowiedzi na pytanie konkursowe należy publikować w komentarzu pod postem konkursowy na profilu: @superpharmpoland.

D. Zwycięzców wybierzemy i poinformujemy do 7 lipca 2020 r.

E. Do wygrania są zestawy produktów „Gliss Protein +”.

F. Konkurs organizuje spółka Albedo Marketing sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Góralska 3, 60-623 Poznań (dalej: Organizator).

G. Organizator działa na zlecenie Henkel Polska sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa (dalej: Henkel).

 

SZCZEGÓŁOWE ZASADY

Poniżej można zapoznać się ze szczegółowymi zasadami konkursu pn. „Dni z marką GLISS” (dalej: Konkurs). Opisane zostały zwłaszcza warunki zgłaszania udziału, specyfikacja nagród, procedura wyboru zwycięzców, postępowanie reklamacyjne oraz zasady przetwarzania danych osobowych.

1. JAK ZGŁOSIĆ UDZIAŁ

1.1. Udział w Konkursie może wziąć osoba fizyczna, która mieszka w Polsce oraz posiada aktywny i otwarty profil na Instagramie (dalej: Uczestnik). Jeśli dana osoba nie posiada profilu na Instagramie, aby wziąć udział w Konkursie powinna najpierw zarejestrować się w ww. serwisie zgodnie z jego regulaminem.

1.2. Konkurs organizowany jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

1.3. Informacja o Konkursie wraz z pytaniem konkursowym zostanie udostępniona w postaci posta na oficjalnym profilu Superpharm Polska na Instagramie: @superpharmpoland (dalej: Profil).

1.4. Aby wziąć udział w Konkursie Uczestnik powinien w okresie od 26 czerwca 2020 r. do 3 lipca 2020 r. (dalej: okres trwania Konkursu) spełnić łącznie następujące warunki:

1.4.1. obserwować na Instagramie profile @superpharmpoland i @schwarzkopf (co najmniej do czasu rozstrzygnięcia wyników Konkursu)

1.4.2. oraz wejść na Profil (@superpharmpoland) i w komentarzu do postu konkursowego opublikować propozycję swojej odpowiedzi (dalej: Odpowiedź).

1.5. Przystąpienie do udziału w Konkursie i publikacja odpowiedzi na Profilu oznacza, że Uczestnik potwierdza, że:

1.5.1. zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia oraz spełnia warunki uczestnictwa określone w Regulaminie;

1.5.2. jest autorem wszelkich utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, które mogły powstać w związku ze zgłoszeniem jego Odpowiedzi, a utwory te nie naruszają w żaden sposób przepisów obowiązującego prawa ani jakichkolwiek praw lub dóbr osobistych osób trzecich oraz że jego autorskie prawa majątkowe do tych utworów nie są w jakimkolwiek zakresie ograniczone lub obciążone.

1.6. Jeden Uczestnik w ramach swojego udziału w Konkursie może korzystać wyłącznie z jednego konta (profilu) na Instagramie. W ramach udziału w Konkursie z jednego profilu na Instagramie nie może korzystać więcej niż jeden Uczestnik. Nie jest możliwe prawidłowe zgłoszenie udziału w Konkursie za pośrednictwem profilu innej osoby. Organizator zastrzega, że w Konkursie nie będą uwzględniane zgłoszenia przesyłane z profili firmowych lub fikcyjnych, w tym zwłaszcza takich, które w nazwie zawierają ogólne określenia, np. „abcd”, „lubię_koty”, „kolorowe_sukienki”.

1.7. Jeden Uczestnik może zgłosić się do udziału w Konkursie tylko jeden raz (opublikować jedną Odpowiedź).

2. CO MOŻNA WYGRAĆ

2.1. Do wygrania w Konkursie jest 30 (słownie: trzydzieści) zestawów produktowych marki „Gliss Protein+” (trzy maski do włosów), każdy o wartości jednostkowej 74,97 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery złote 97/100) brutto.

2.2. Uczestnik nie jest zobowiązany do dokonywania żadnych samodzielnych rozliczeń podatkowych w związku z otrzymaniem nagrody w Konkursie, ponieważ wraz z nagrodą otrzymuje dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości niezbędnej do pokrycia należnego podatku od wygranej w Konkursie (por. pkt 7 Regulaminu).

3. ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD

3.1. Zwycięzców Konkursu wyłoni jury składające się z osób powołanych przez Organizatora (dalej: Jury). Jury dokona wyboru według własnego uznania, uwzględniając zwłaszcza kryteria określone w pkt A Regulaminu.

3.2. W przypadku, gdy spośród przesłanych zgłoszeń nie będzie możliwe wyłonienie liczby zwycięzców odpowiadającej liczbie przewidzianych do wydania nagród (np. z uwagi na zbyt niską liczbę zgłoszeń lub ich niedostateczną jakość w świetle kryteriów wskazanych w zdaniu poprzednim), może zostać przyznana niższa liczba nagród.

3.3. Wyniki Konkursu zostaną opublikowane do dnia 7 lipca 2020 r. na Profilu z podaniem i oznaczeniem nazwy profilu zwycięzcy na Instagramie.

3.4. W nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od dnia opublikowania listy zwycięzców zgodnie z pkt 3.3. Regulaminu (tj. do dnia 10 lipca 2020 r.), zwycięzcy zobowiązani są na adres e-mail Organizatora info@albedomarketing.pl przesłać czytelny skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego formularza zwycięzcy, zawierającego:

3.4.1. dane osobowe zwycięzcy, tj. imię, nazwisko oraz adres do wysyłki nagrody;

3.4.2. oświadczenia zwycięzcy o treści (podpisane każde z osobna):

3.4.2.1. „Potwierdzam, że przed zgłoszeniem udziału w Konkursie pn. „Dni z marką GLISS” zapoznałam/-łem się z regulaminem tego Konkursu i zaakceptowałam/-łem jego treść”;

3.4.2.2. „Potwierdzam, że jestem autorem wszelkich utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jakie mogły powstać w związku z przygotowaniem i wysłaniem mojego zgłoszenia (Odpowiedzi) w ww. Konkursie. Powstałe w związku z moim udziałem w Konkursie utwory nie naruszają w żaden sposób przepisów obowiązującego prawa ani jakichkolwiek praw lub dóbr osobistych osób trzecich. Moje autorskie prawa majątkowe do tych utworów nie są w jakimkolwiek zakresie ograniczone lub obciążone. Ponoszę pełną odpowiedzialność prawną wobec Organizatora Konkursu pt. „Dni z marką GLISS” oraz Henkel z tytułu niezgodności z prawdą powyższego oświadczenia i zobowiązuję się zwolnić Organizatora oraz Henkel od jakiejkolwiek odpowiedzialności w zakresie objętym tym oświadczeniem, w szczególności w przypadku wystąpienia, w tym także na drodze sądowej, osób trzecich z roszczeniami wynikającymi z naruszenia przysługujących im praw. Przyjmuję do wiadomości i zgadzam się, że z chwilą przyjęcia nagrody w Konkursie udzielam Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie z mojej Odpowiedzi, na polach eksploatacji wskazanych w pkt 5. Regulaminu Konkursu”

– który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

3.5. Nagrody wydane zostaną najpóźniej do dnia 24 lipca 2020 r., pocztą lub firmą kurierską na adres wskazany przez zwycięzcę w formularzu, o którym mowa w pkt 3.4. Regulaminu.

3.6. Odbiór nagrody zwycięzca pokwituje swoim podpisem. Doręczenie nagrody do rąk osoby zamieszkującej pod adresem wskazanym przez zwycięzcę i podpisanie potwierdzenia odbioru uznaje się za skuteczne wydanie nagrody.

4. REKLAMACJE

4.1. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane Organizatorowi do dnia 7 sierpnia 2020 r. (decyduje data wpływu do Organizatora).

4.2. Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać listem poleconym na adres Organizatora (Albedo Marketing sp. z o.o., ul. Góralska 3, 60-623 Poznań) z dopiskiem (Reklamacja – „Dni z marką GLISS” lub wysłać za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres info@albedomarketing.pl (w temacie: Reklamacja – „Dni z marką GLISS”). W przypadku reklamacji wysłanych drogą pocztową, zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres zamieszkania Uczestnika oraz – opcjonalnie – numer telefonu lub adres e-mail, jak również wskazanie przyczyny reklamacji i żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.

4.3. Osoba składająca reklamację zostanie pisemnie poinformowana o sposobie rozstrzygnięcia w analogiczny sposób, w jaki złożyła reklamację, w terminie 7 dni od daty dostarczenia reklamacji Organizatorowi. Jeśli reklamacja została wysłana listem poleconym, Organizator może ponadto powiadomić o decyzji telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o ile otrzymał takie dane kontaktowe od zgłaszającego reklamację.

4.4. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

5. LICENCJA DO NAGRODZONYCH ZGŁOSZEŃ

5.1. Zwycięzca Konkursu udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na wykorzystywanie zgłoszonej i nagrodzonej w Konkursie Odpowiedzi (jako utworu) w celu prowadzenia przez Organizatora działań marketingowych, w tym zwłaszcza działań promocyjnych na rzecz Henkel Polska Sp. z o.o., na następujących polach eksploatacji:

5.1.1. utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego;

5.1.2. zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką w tym: techniką magnetyczną na taśmach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworów, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;

5.1.3. obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie zwielokrotnionych nośników do obrotu w kraju i za granicą, użyczenie oryginału albo egzemplarzy;

5.1.4. rozpowszechnianie utworu w sposób inny niż określony w pkt 5.1.1.-5.1.3. Regulaminu – publiczne wykonania, wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności udostępnianie na stronach internetowych;

5.1.5. wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów;

5.1.6. wykorzystanie w utworach multimedialnych;

5.1.7. wprowadzanie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe;

5.1.8. wykorzystanie utworu w całości lub jego fragmentów;

5.1.9. wykorzystanie dla celów związanych z innymi przejawami działalności gospodarczej Organizatora.

5.2. Licencja udzielona zostaje bez ograniczeń terytorialnych, na okres 3 lat. Termin obowiązywania licencji rozpoczyna bieg począwszy od dnia wydania zwycięzcy nagrody w Konkursie.

5.3. Organizator uprawniony jest do udzielenia sublicencji na warunkach określonych w pkt 5 Regulaminu.

5.4. Ponadto, zwycięzca uprawnia Organizatora do wykonywania praw zależnych do Odpowiedzi (utworu), w zakresie uzasadnionym wykorzystywaniem utworu na powyższych polach eksploatacji, w tym do dokonywania modyfikacji utworu, łączenia go z innymi utworami, przekazywania innym podmiotom w celu modyfikacji. Dodatkowo, zwycięzca zezwala na nieoznaczanie utworu swoim imieniem, nazwiskiem czy pseudonimem oraz na udostępnianie go anonimowo.

5.5. W przypadku wystąpienia przeciwko Organizatorowi lub sublicencjobiorcy przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z naruszeniem jej ewentualnych praw do Odpowiedzi, zwycięzca zobowiązuję się do ich pełnego zaspokojenia i zwolnienia Organizatora lub sublicencjobiorcy w tym zakresie. W przypadku dochodzenia na drodze sądowej roszczeń, o których mowa w zdaniu poprzednim, zwycięzca zobowiązuje się do przystąpienia w procesie po stronie pozwanego i podjęcia wszelkich czynności w celu jego zwolnienia z udziału w sprawie.

6. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

6.1. Współadministratorami danych osobowych Uczestników Konkursu, którzy wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania danych są:

6.1.1. Henkel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41, zlecający organizację Konkursu, który decyduje o sposobach i celach przetwarzania;

6.1.2. Albedo Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-623), ul. Góralska 3, wykonujący obowiązki organizatora Konkursu.

6.2. W Albedo Marketing Sp. z o.o. został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych – jest nim Robert Stupczyński. Adres kontaktowy do Inspektora to iod@albedomarketing.pl.

6.3. Więcej informacji o regułach przetwarzania danych osobowych w związku z organizacją Konkursu znajduje się w załączniku nr 2 do Regulaminu – Zasadach przetwarzania danych osobowych.

7. PODATKI

Do każdej nagrody w Konkursie przypisana jest dodatkowa nagroda pieniężna obliczona według wzoru [Wartość nagrody * 10/9 – Wartość nagrody] i zaokrąglona do pełnej złotówki. Dodatkowa nagroda pieniężna zostanie potrącona przez Organizatora i przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od osób fizycznych od wygranej w Konkursie w wysokości 10% wartości nagrody zgodnie z art. 41 ust. 4 i ust. 7 w zw. z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

8. WAŻNE ZASTRZEŻENIA ORAZ POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. W Konkursie nie mogą brać udziału osoby zatrudnione (niezależnie od podstawy prawnej) przez: Organizatora, Henkel oraz inne podmioty związane bezpośrednio z organizowaniem i przebiegiem Konkursu, a także osoby pozostające z ww. osobami w związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub bliskiego stosunku towarzyskiego.

8.2. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez Instagram ani nie jest z nim związany. Odpowiedzialność prawną za realizację Konkursu ponosi Organizator. W przypadku, gdyby na gruncie polskiego prawa odpowiedzialność za naruszenia Regulaminu ponosił Instagram w sposób, którego nie da się wyłączyć postanowieniami Regulaminu, uczestnicy powinni skierować swoje roszczenia do Organizatora, jako podmiotu gwarantującego prawidłowość realizacji Konkursu (por. treść pkt 3 Wskazówek dotyczących promocji w serwisie Instagram w zw. z art. 3853 pkt 1 i 2 Kodeksu cywilnego).

8.3. W celu uniknięcia wątpliwości Organizator wyraźnie zastrzega, że w treści zgłoszenia (Odpowiedzi) nie wymaga się mylnego oznaczenia przez Uczestników jakichkolwiek treści, w tym oznaczania siebie lub innych użytkowników Instagrama w komentarzu zawierającym Odpowiedź. Jeśli Uczestnicy przy okazji swojego udziału w Konkursie podejmują jakiekolwiek działania opisane powyżej, to robią to wyłącznie dobrowolnie oraz we własnym zakresie, a Organizator nie będzie w żaden sposób premiował (wynagradzał) takich działań w Konkursie (działania takie np. nie zwiększają szans Uczestników na zdobycie nagrody).

8.4. Zgłoszenie w Konkursie (Odpowiedź):

8.4.1. powinno być wynikiem osobistej twórczości Uczestnika;

8.4.2. nie może zawierać treści obraźliwych, obscenicznych, rasistowskich, naruszających powszechnie uznane normy społeczne, a także treści sprzecznych z prawem;

8.4.3. nie może zawierać treści reklamowych dotyczących jakichkolwiek podmiotów, z wyłączeniem treści reklamowych dotyczących produktów z oferty Henkel;

8.4.4. nie może naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych i praw autorskich;

8.4.5. nie może naruszać w jakikolwiek inny sposób postanowień Regulaminu.

8.5. Organizator ma prawo weryfikacji, czy Uczestnik spełnia warunki określone w Regulaminie. W tym celu może żądać od Uczestnika złożenia określonych oświadczeń na piśmie, podania określonych danych bądź przedłożenia określonych dokumentów niezbędnych do prawidłowego uczestnictwa w Konkursie. Niespełnienie warunków wynikających z Regulaminu lub nieuzasadniona odmowa spełnienia powyższych żądań może spowodować, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, wykluczenie danego Uczestnika z Konkursu z jednoczesnym wygaśnięciem prawa do nagród.

8.6. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec Organizatora i Henkel z tytułu niezgodności z prawdą oświadczenia określonego w pkt 1.5.2. oraz 3.4.2.2. Regulaminu i zobowiązany jest zwolnić Organizatora i Henkel od jakiejkolwiek odpowiedzialności w zakresie objętym tym oświadczeniem, w szczególności w przypadku wystąpienia, w tym także na drodze sądowej, osób trzecich z roszczeniami wynikającymi z naruszenia przysługujących im praw, a także naprawić szkody i zwrócić koszty poniesione przez Organizatora lub Henkel w związku z takimi roszczeniami osób trzecich.

8.7. W każdym przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika, Organizator uprawniony jest do wykluczenia go z udziału w Konkursie. Organizator ma prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, którzy w szczególności:

8.7.1. biorą udział w Konkursie z użyciem fikcyjnych danych osobowych;

8.7.2. prowadzą działania sprzeczne z prawem, a w szczególności, gdy godzą swym zachowaniem w interesy osób trzecich;

8.7.3. prowadzą jakiekolwiek działania, które mają na celu obejście Regulaminu lub zabezpieczeń lub zasad funkcjonowania Konkursu, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego potwierdzającego ww. przypuszczenie.

8.8. W przypadku, gdy Uczestnicy opublikują identyczne lub istotnie podobne Odpowiedzi, które mogłyby zostać wybrane jako zwycięskie, nagroda zostanie przyznana temu Uczestnikowi, którego Odpowiedź została opublikowana jako pierwsza (decyduje kolejność wyświetlania postów). Nie wyklucza to jednak prawa Uczestnika, któremu nie przyznano nagrody, do dochodzenia autorstwa swojej Odpowiedzi przeciw drugiemu Uczestnikowi na drodze sądowej.

8.9. Zwycięzcom nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagród ani otrzymania ich ekwiwalentu pieniężnego.

8.10. Nagrody nieodebrane w terminie z winy zwycięzcy oraz nagrody osób wykluczonych z udziału w Konkursie, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, pozostają własnością Organizatora.

8.11. Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

8.12. Konkurs nie jest grą losową, zakładem wzajemnym, grą w karty ani grą na automatach, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.

8.13. Konkurs realizowany jest przez Organizatora jako przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919-921 Kodeksu cywilnego.

8.14. Przez dni robocze rozumie się w Regulaminie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

8.15. Regulamin jest dostępny na profilu @superpharmpoland na Instagramie oraz w siedzibie Organizatora.

8.16. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Konkursu w okresie trwania Konkursu, jeżeli jest to uzasadnione celem Konkursu i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników. Wszyscy Uczestnicy zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu poprzez informację opublikowaną na Profilu.

8.17. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konkursie w każdym czasie poprzez pisemne oświadczenie złożone na adres Organizatora.

8.18. Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Konkursie nie mogą być przeniesione przez Uczestnika na osobę trzecią.

8.19. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

FORMULARZ ZWYCIĘZCY NAGRODY

 

UWAGA: zwycięzca zobowiązany jest wydrukować formularz, wypełnić go, a następnie wysłać jego czytelne zdjęcie lub skan na adres info@albedomarketing.pl do dnia 10 lipca 2020 r.

W związku z wygraną w konkursie pn. „Dni z marką GLISS”, organizowanym przez Albedo Marketing sp. z o.o., ul. Góralska 3, 60-623 Poznań, podaję swoje dane osobowe i składam oświadczenia wymagane dla wydania mi nagrody.

I. DANE OSOBOWE ZWYCIĘZCY:

IMIĘ I NAZWISKO

 

ADRES DO WYSYŁKI NAGRODY

 

 

II. OŚWIADCZENIA ZWYCIĘZCY (podpisanie wszystkich oświadczeń jest warunkiem wydania nagrody):

 

Potwierdzam, że przed zgłoszeniem udziału w Konkursie pn. „………………….” zapoznałam/-łem się z regulaminem tego Konkursu i zaakceptowałam/-łem treść.

 

…………………………………………………………………..

  data i czytelny podpis zwycięzcy

 

Potwierdzam, że jestem autorem wszelkich utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jakie mogły powstać w związku z przygotowaniem i wysłaniem mojego zgłoszenia (Odpowiedzi) w ww. Konkursie. Powstałe w związku z moim udziałem w Konkursie utwory nie naruszają w żaden sposób przepisów obowiązującego prawa ani jakichkolwiek praw lub dóbr osobistych osób trzecich. Moje autorskie prawa majątkowe do tych utworów nie są w jakimkolwiek zakresie ograniczone lub obciążone. Ponoszę pełną odpowiedzialność prawną wobec Organizatora ww. Konkursu oraz Henkel z tytułu niezgodności z prawdą powyższego oświadczenia i zobowiązuję się zwolnić Organizatora oraz Henkel od jakiejkolwiek odpowiedzialności w zakresie objętym tym oświadczeniem, w szczególności w przypadku wystąpienia, w tym także na drodze sądowej, osób trzecich z roszczeniami wynikającymi z naruszenia przysługujących im praw. Przyjmuję do wiadomości i zgadzam się, że z chwilą przyjęcia nagrody w Konkursie, udzielam Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie z mojej Odpowiedzi nagrodzonej w Konkursie, na polach eksploatacji wskazanych w pkt 5. Regulaminu Konkursu.

…………………………………………………………………..

  data i czytelny podpis zwycięzcy

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 2

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZY PRZEPROWADZANIU KONKURSU PN. „Dni z marką GLISS”

1. Administrator danych

Współadministratorami danych osobowych Uczestników (w tym zwycięzców) Konkursu, którzy wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania danych (dalej jako „Dane Osobowe”) są:

a) Henkel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41, zlecający organizację Konkursu, który decyduje o środkach i celach przetwarzania;

b) Albedo Marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-623), ul. Góralska 3, przyrzekający w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego oraz płatnik w zakresie realizacji obowiązków prawnych i podatkowych związanych z nagrodami wydanymi zwycięzcom Konkursu.

W dalszej części w/w podmioty będą zwane łącznie „Współadministratorami”. Dane Osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”. Współadministratorzy w drodze wspólnych uzgodnień ustalili, zakres swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO. Zasadnicza treści tych uzgodnień jest dostępna poprzez kontakt ze Współadministratorami, w sposób opisany w pkt. 7.

2. Cele i podstawy prawne przetwarzania Danych Osobowych

Dane Osobowe będą przetwarzane w celach:

a) organizacji i realizacji Konkursu, w tym przyjmowania zgłoszeń, weryfikacji uprawnień do otrzymania nagrody zgodnie z regulaminem Konkursu;

b) poinformowania o przyznaniu nagród Uczestnikom Konkursu,

c) wydania nagród Uczestnikom,

d) realizacji obowiązków prawnych, w szczególności wynikających z przepisów podatkowych,

e) rozpatrywania reklamacji uczestników Konkursu.

Podstawą prawną przetwarzania danych w ramach Wspólnych Czynności Przetwarzania jest:

a) wywiązanie się z obowiązków prawnych wynikających z przepisów o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz przepisów dot. przyrzeczenia publicznego wynikającego
z Kodeksu cywilnego,

b) prawnie uzasadniony interes – w związku z organizacją i przeprowadzeniem Konkursu.

3. Odbiorcy Danych Osobowych

Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć upoważnieni pracownicy Współadministratorów,
a także usługodawcy w związku z organizacją i realizacją Konkursu, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji w/w usług np. hosting IT. Dane Uczestników mogą być udostępniane operatorom pocztowym, kurierom na potrzeby prowadzenia korespondencji w sprawie zgłoszonych reklamacji. Dane zwycięzców, którym przyznano nagrodę zostaną udostępnione poczcie lub firmie kurierskiej w celu dostarczenia nagrody.

Dostęp do Danych Osobowych mają tylko osoby, w przypadku których istnieje uzasadnienie takiego dostępu z uwagi na wykonywane zadania i świadczone usługi. Wszystkie osoby upoważnione do przetwarzania Danych Osobowych są zobowiązane do zachowania poufności danych i ich zabezpieczenia przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym.

4. Okres przechowywania Danych Osobowych

Dane osobowe Uczestników będą przechowywane przez okres trwania Konkursu
(w tym także postępowania reklamacyjnego), a następnie przez kolejne 6 miesięcy od czasu jego zakończenia. Dane osobowe zwycięzców będą przechowywane dodatkowo przez okres wymagany przepisami obowiązującego prawa dla celów podatkowych i celów sprawozdawczości, czyli 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym uzyskano wygraną lub nastąpiła jej wypłata/wydanie.

W przypadku zgłoszenia roszczenia przez daną osobę, okres przechowywania i przetwarzania jej danych osobowych może ulec przedłużeniu, jeśli będzie to niezbędne dla rozpatrzenia roszczenia i ewentualnej obrony przed takim roszczeniem.

5. Zasady gromadzenia Danych Osobowych

Podanie przez Uczestnika Danych Osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne, by wziąć udział w Konkursie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wykluczenie Uczestnika z udziału w Konkursu, w tym pozbawienie go możliwości uzyskania prawa do nagrody.

6. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych

Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Współadministratorów z następujących praw:

a) prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych i uzyskania informacji na temat ich przetwarzania, a w przypadku gdyby były nieprawidłowe ma prawo do żądania ich sprostowania (zgodnie z art. 15 i 16 RODO),

b) prawa do żądania ograniczenia przetwarzania danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO (Podmiot danych może żądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych na okres weryfikacji ich prawidłowości lub do czasu rozpatrzenia jego sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Prawo to przysługuje także w sytuacji gdy zdaniem podmiotu danych przetwarzanie jego danych jest niezgodnie z prawem, lecz nie chce on aby dane te zostały od razu usunięte lub w przypadku gdy dane są mu potrzebne dłużej niż zakładał przyjęty okres przetwarzania, z uwagi na kwestie ustalenia lub obrony roszczeń),

c) prawa do żądania usunięcia danych zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),

d) prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Danych Osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, w przypadku, gdy dane są przetwarzane w ramach realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów, o których mowa w punkcie 2 (zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO).

7. Dane kontaktowe

Na mocy uzgodnień Współadministratorów rolę punktu kontaktowego dla osób, których dotyczą Dane Osobowe pełni Albedo Marketing sp. z o.o. W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się na adres e-mail: dane@aledbomarketing.pl lub wysyłając list na adres siedziby Albedo Marketing sp. z o.o. tj. ul. Góralska 3, 60-623 Poznań. W Albedo Marketing Sp.
z o.o. został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych – jest nim Robert Stupczyński. Adres kontaktowy do Inspektora to: iod@albedomarketing.pl.

Osoba, która złożyła wniosek lub żądanie dotyczące przetwarzania jej Danych Osobowych,
w ramach korzystania z przysługujących jej praw, może zostać poproszona o odpowiedź na kilka pytań, które umożliwią weryfikację jej tożsamości.

Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę na przetwarzanie jej Danych Osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).